tisdag 13 september 2011

In a daydream, I couldn't live like this. I wouldn't stop until I found something beautiful.

Ligger i min renbäddade säng och funderar lite över livets alla gåtor. Nej kanske inte alla, men några iaf.
Ska skriva lite mer på svenskan, sen så gör jag natt. Febern har iaf lagt sig så imorgon blir det skola igen.
Idag har jag iaf hunnit med en del.
-Skrivit mycket svenska
-Tvättat kläder
-Sett Ellen DeGeneres show = kärlek!
-Sett Harry Potter och dödsrelikerna del1 med Alice
-Sett slutet på "den gröna milen"
-Lagat mat
-Städat rummet
-Renbäddat sängen
-Skrivit in alla hockeymatcher i min nya kalender
-Gjort mitt schema i kalendern
-Duschat
-Varit inne på facebook ca 100
-Läst ungefär 50 olika bloggar, både de jag följer regelbundet och helt nya
-Samt sett sista perioden mellan Förlunda och Växjö i Elitserie hockey.
Allt detta, trots att jag sov till ungefär kart i 12 (för då ringde mamma,och det var nog lika bra)

Och på tal om elitserien, jag kan knappt bärga mig tills på torsdag. Det komma bli en kanondag, iaf som det ser ut nu!
Bäste vore ju om Modo vann a!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar