lördag 12 november 2011

Är det på riktigt eller drömmer jag?

Fredagen har varit bra. Essäskrivningen gick ju som sagt bra (iaf vad jag tror) och sedan var ju dagen nästan över efter den. eller ja nästan. Vi lyssnade på Maud Olofsson i aulan och jag trycker att det var rätt bra. Hon fick fram mycket positiva grejer. Och det gör ju lite extra mycket att hon e från Ö-vik. Haha, skönt å se att en norrlänning har lyckts bra här i världen!
Efter de så samlades vi i klassen och repade inför nästa veckas turnévecka. Fy så skoj det komma bli!
Vi ska ju bla. till Bredbyn och sjunga/spela, jippie.
Men annars har kvällen bara varit lugn. det har inte hänt något revolutionerande.

Så jag slänger väl in dagens bilder och sedan tänker jag faktiskt sova!


 Tjejerna på föreläsningen.


Sofia ville vara med på den första bilden, men jag var för snabb, men då fick hon en egen bild i stället!


Självaste Maud Olofsson.

Vårat nya husdjur. Vi har inte döpt honom än, kom gärna med förslag!

Fick smarrig middag ikväll också. Bra gjort precis som vanligt! Tack för maten mamma!

Vad det är mysigt med ljus! Älskar ljus!!

Såg på skavlan och där var Tarjei Boe med. Han är rätt fin ändå!

Kvällen avslutades med Jackass 3 filmen (typ sista 30 min)
Snacka om gaaalna killar, men ha här är inte bara galen, han ser fruktansvärt bra ut också! 

SLEEP WELL PEOPLE AND TAKE CARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar