onsdag 9 november 2011

Dimmiga dar, det var bra dar

Idag har varit en hemma-dag.
Jag vaknade med huvudvärk, feber och min hals gjorde så ont att jag kände tårarna bakom ögonen.
Så jag beslöt mig för att sjukanmäla mig, vilket kändes jääättejobbigt på nått vis.
Hatar att missa skolan, men vad ska man gör när man känner sig som ett felbyggt hus med stora mögelskador och att stommen rasar vilken sekund som helst...

Och när jag klev upp så var det dimmigt. Så det första jag tänkte på var Håkan H´s låt "dom dimmiga dagarna".

Men jag har fått rätt mycket gjort idag ändå, trots att jag har tagit de j*vligt lugnt.
Jag har snyggat till några protokoll, tränat på samhällskunskapen och tagit hand om min förkylning.

Så imorgon åker jag till skolan och det får bära eller brista!

Någon timme efter detta kort togs så var det så mycket dimma att man inte ens såg den stora tallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar