fredag 25 november 2011

Jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss

Hallå hallå...
Idag har det hänt mycket. Kom på skolan och gjorde läxförhör (haha, usch...) dagen löpte vidare och så kom vi till sista lektionen, samhällskunskap. Kärlek till Kalle, Emanuel och Carro´s redovisning alltså. Superrolig men samtidigt så lärorikt. Verkligen kul må jag säga!
Sedan så repade vi igenom min låt några gånger och det tar sig mer och mer. Konserten är snart här. Jippie! Efter att vi hade repat låtarna så satte jag mig i soffan med bla Angelica. Du är ju underbar ibland kvinna! Skrattade så jag nästan fick kramp i magen. Gjorde stan en snabbis innan jag begav mig ner på papppas jobb för att möta upp mamma och Alice. Och kvällen avslutades med hockey. Synd att de inte gick hela vägen ikväll... Men men, NÄSTA MATCH!

Nuuu ska he sove för å klivopp imarar´n å åke te skola på töckarn öppet hus. Kom å glise på oss på estet vettjah! Hörs hoooj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar