lördag 19 november 2011

Old favorites

Jag och Alice är ju hemma själ den här helgen. Vi har det rätt skönt. Idag har vi tvättat du-och-vi-bussen både in och utvändigt. Vi har käkat tacos och haft mys.
Och så satt vi nyss och tittade på så mycket bättre. Shit va de programmet är bra alltså! Men vi varvade med lite "robins" och då dök en av mina old favorites upp. Melanie Sea från spice girls.
Seriöst, jag kunde varje sång utantill och jag var helt crazy i dem. Tokigt men sant!
Men mottagningen är för dålig här där jag sitter för att jag ska kunna länka en av deras låtar.
En av låtarna som jag verkligen älskar är "mama". Texten på den låten är ju helt underbar egentligen!

She Used to be my enemy and never letting me be free,
catching me in places that I know I shouldn't be,
Every other day I crossed the line
I didn't mean to be so bad,
I never thought you would become a friend I never had

Back then I didn't know why,
Why you were misunderstood (mama),
So now I see through your eyes,
all that you did was love

Mama I love you, Mama I care,
Mama I love you, Mama my friend,
You're my friend




Jag och Alice skulle helst vilja se hundtricket nu. Men den filmen är nere i stugan, vilket är fullkomligt värdelöst!


God natt people! Don´t forget to take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar