måndag 14 november 2011

Turné för fulla muggar!!

!! llävk doG

Idag har vi haft turné med klassen, och det bäste e ju att vi inte har en endaste lektion denna veckan. Bara sjunga och spela samt åka buss överallt, sen på torsdag och fredag så är det skoj med estet som gäller!

Idag så har vi varit på Höglandsskolan och Björnaskolan och spelat. På Björna så fick jag till och med skiva en autograf. hallå? Inte varje dag folk kommer fram till mig och ber mig skriva min namnteckning på deras kind eller på deras kepa. Lite galet, men samtidigt lite roligt. Haha

Idag tänker jag extra mycket på vännen Anna. Och denna låt säger allt!


Nu får mamma skriva en liten hälsning:
Precis som att det skulle vara en väldans ära...

Kan konstatera från en socialmedia-allergiker som jag som tom vääääägrar
ha Facebook att det är ett rätt fascinerande fenomen detta med "vänner"...
Är jag då som Facebook-lös person helt utan vänner? Hemska tanke!!!
Är man en bättre människa om man har 412 vänner på nätet men är helt odräglig
och asocial IRL???
Vill som 40+:are tro att IRL-vänner är något bättre ha när livet skiter sig, för det gör det
ibland oavsett om man förtjänar det eller inte.
Så lyd ett gott råd Du som läser detta lägg mer krut på de personer Du träffar face to face
än de Du "tjatar" med på nätet!
God Natt Sverige, Var Du än är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar