onsdag 2 november 2011

Livet är baserat på rytm, våra hjärtslag

Åter till mitt liv..eller snarare min dröm. Beverly HIlls 90210.
Varför levde jag inte på den tiden?
Varför är inte jag en av deras gäng?
Varför kan inte jag få leva som dom gör? Va va va??

Varför måste man leva så mycket i en dröm? Svara på frågorna om ni har något bra svar!
Här kommer iaf några bilder på mina favoriter. De som gör mina drömmar så förkrossande bra!


Hela gänget samlat

Nu kommer alla favoriterna var för sig, under inspelningstiden och nutid.

 
Brandon Walsh - Jason Priestley
 
 


Brenda Walsh - Shannen Doherty



Andrea Zuckerman - Gabrielle Carteris



Dylan McKay - Luke Perry




Kelly Taylor - Jennie Garth



Steve Sanders - Ian Ziering




Donna Martin - Tori Spelling




David Silver - Brian Austin Green



Det är galet vad dessa människor är snygg!
Jag får fortsätta leva i min dröm..

Take Care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar