tisdag 1 november 2011

Someone like you..

Sitter och väntar på att pappa och Jörgen ska komma och hämta upp mig här hemma.
Ska nämligen in till stan, typ själv. Eller ja, Alice och Cajsa är ju på stan tillsammans så helt ensam är jag ju inte. Man kanske ska ta med sig en kortlek så att det finns där och så kan man ju spela kort om man inte vill gå på stan hela tiden. Jag vill iaf åka till Umeå för att hämta mitt sminkbord. Jag har nästan glömt bort de, ååh, nu minns jag hur fint det var! Och sen vill jag gå på stan där. Stan här kan man ju typ utan och innan, man vet var alla kläder på alla affärer hänger och man vet hur sömmarna är sydd. Okej, nej de vet jag inte, men nästan.

Nu ska jag fortsätta vänta. Kanske ska spela lite piano? JA!!
Hockeyderby tonight. Spännande!



You there! Yes you! Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar